Den viktigste tilbakemeldingen kommer fra kundene våre. Derfor er vi alltid glade for å spørre hvor fornøyde de var med produktene våre og tjenesten vår. Denne tilbakemeldingen får vi gjennom den uavhengige plattformen eKomi . Her er et lite utvalg:
Dear customer, thank you for your feedback. We are sorry to hear that the jersey does not fit, as the goalkeeper jerseys need to be ordered larger to allow the body armour to fit underneath. Unfortunately, this was not adequately communicated on our website, for which we apologise. One of our staff will get in touch with you.
Dear customer, Thank you for your review. We are sorry if the communication did not run smoothly and we are grateful that you have reported this to us. This is the only way we can improve. If we have made a mistake in printing, we will take care of it. Your contact at owayo will get back to you. With best regards, owayo custom sports
ekomi er en uavhengig vurderingsportal som har som mål å gjøre netthandel tryggere og mer oversiktlig, samt å hjelpe kunder med å finne pålitelige og anerkjente nettbutikker. Vi har ingen innflytelse på vurderingene hos ekomi som har blitt sendt inn av våre kunder siden 2011.
Tusenvis av meninger finner du under www.ekomi.de